X
מבחר הפירות היומי
מבחר הפירות היומי
אננס, דובדבן, מלון, תמר, גויאבה, בננה, ענבים, מנגו, קיווי, אנונה, ליצ'י, פסיפלורה, פיטאיה, קרמבולה ואסאי.
השאירו פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-9969188

המוצר נוסף לסל הקניות:

המשך גלישה באתר

מגש פירות מודיעין

באלי פרי משלוח מגשי פירות לעיר מודיעין ניתן לקבל מגשי פירות, מגשי קינוחים, מגשי שוקולד ומגשי מיקס סושי פירות ושוקולד. אנו בבאלי פרי דואגים לחתוך את הפירות שלנו בצורה מיוחדת, שלא פוגעת במיצי הפרי וכך שומרת על הטריות שלו, ויחד עם זאת אנו יודעים לעצב את המגשי פירות שלנו בצורה הטובה ביותר.

    אירועים שאליהם אפשר להזמין משלוח מגש פירות מודיעין

    מגשי פירות מתאימים כמעט לכל אירוע, שמח או עצוב, אירוע רגוע או קצבי כמו מסיבה.
    מגש פירות למסיבות, השילוב של טעמי הפרי והמיצים הקרים שיוצאים ממנו בעת הביס משתלבים יחד עם האלכוהול ואווירת המסיבה.
    מגש פירות לכנסים, כנסיי עובדים וכדומה מגשי אירוח של פירות או שוקולדים ישתלבו יותר טוב מבורקסים. המגשי פירות בריאים, ממלאים, יפים ומושכים את העין וכמובן שהם פשוט טעימים.
    מגש פירות ליום האהבה, ליום האהבה אפשר להביא מתנה מיוחדת יותר, מעוד דובי או פרח, צאו מהקופסא והזמינו מגש אירוח בצורת לב עם שלל פירות ושוקולדים, כדי שהאדם שאותו אתם אוהבים יוכל להנות באמת מהמתנה שלו ולאכול אותה.
    ישנן עוד אירועים רבים שמשלוח מגש פירות מודיעין יכולים להתאים בדומה למגש פירות מעלה אדומים, פירות, שוקולדים וקינוחים מתאימים כמעט לכל אירוע.

    פתרון יעיל וקל

    משלוח מגשי פירות מודיעין הם פתרון יעיל, מכיוון שהם מספקים את כולם, פירות כולם אוהבים, ומי שבררן בפירות שלו ולא אוהב את כל סוגי הפירות, גם יוכל להנות מהמגשי אירוח שלנו, מכיוון שהמגוון של הפירות הוא נורא גדול לכן תמיד כולם ימצאו במגשים שלנו פירות שהם אוהבים.
    מגשי פירות הם פתרון קל, אנחנו בחברת באלי פרי דואגים לכם לפירות הטריים ביותר שניתן להשיג, בנוסף לכך אנו דואגים לחתוך את הפירות בצורת חיתוך מיוחדת עם סכינים מיוחדות, ולאחר מכן לעצב את המגשים אירוח שלנו בצורה יוצאת דופן ששוטפת את העין עם יופייה, ומעוררת את התאבון, באלי פרי- שטעם ויופי נפגשים.