X
מבחר הפירות היומי
מבחר הפירות היומי
אננס, דובדבן, מלון, תמר, גויאבה, בננה, ענבים, מנגו, קיווי, אנונה, ליצ'י, פסיפלורה, פיטאיה, קרמבולה ואסאי.
השאירו פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-9969188

המוצר נוסף לסל הקניות:

המשך גלישה באתר

מגש פירות הרצליה

    במה שונה מגש פירות הרצליה בבאלי פרי ממקומות אחרים?

    ראשית, אנו נותנים את הדגש העיקרי שלנו על איכות הפירות וטריותם, זה דבר שאנו במשלוחי פירות באלי פרי לא מוכנים להתפשר עליו. אנו דואגים שפירות שטעמם מתוק יהיו מתוקים באמת, או חמוצים בהתאם לפרי, בנוסף לזה אנו נותנים דגש נוסף על  הצבעים של הפירות גם שיהיה מגוון רחב של צבעים ושהפירות עצמם יראו מושכים ויפים. שנית, אנו דואגים להשתמש בסכינים מיוחדות לכל פרי, אם זה סכין שיניים מיוחדת שנותנת צורה שונה לפרי לאחר החיתוך, יחד עם זאת אנו דואגים להשחיז היטב את הסכינים לפני החיתוך, כדי לא ללחוץ על הפרי בחיתוך עצמו, ובכך לשפוך את ממיציו החוצה ולפגוע בטעמו, ובשימור של הפירות עד שיגיעו אליכם. 

    טיפים שאנו מיישמים למשלוח מגשי פירות

    קודם כל אנחנו דואגים לשים לידינו את כל הפירות שבחרם במשלוח שלכם, כמובן משחיזים את הסכין, ומתחילים לחתוך את הפירות לפי הגדלים, תמיד נרצה להניח פירות קטנים, כמו ענבים או ליצ'י בפינות המגש ומעל כל הפירות באמצע, זאת מכיוון שמניחים פירות קטנים על הגדולים המסיבים ובפינות זה יוצר הרמוניה במגש שמרגיעה ומעוררת תיאבון, כשאתם מזמינים מגש פירות הרצליה, בדומה למגש פירות אשדוד אנו דואגים שתקבלו את הטוב ביותר שיכולתם לבקש ומעבר. 

    באלי פרי מגשי פירות לעיר הרצליה, תוכלו לקבל את המתנה המושלמת, גם בריא כמובן, גם טעים ועסיסי, וגם אושר טהור לעיניים, כאשר מביטים בעיצוב המדוקדק, ובצבעים הרבים יחד גם מי שטוען שהוא לא אוכל פירות, "יזיל ריר" רק מנראות המגש ומיד ישלח יד לטעום.