X
מבחר הפירות היומי
מבחר הפירות היומי
אננס, דובדבן, מלון, תמר, גויאבה, בננה, ענבים, מנגו, קיווי, אנונה, ליצ'י, פסיפלורה, פיטאיה, קרמבולה ואסאי.
השאירו פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-9969188

המוצר נוסף לסל הקניות:

המשך גלישה באתר

מגש פירות אשדוד

באלי פרי מגשי פירות לעיר אשדוד תוכלו לקבל המון סוגי פירות בהתאם, לרצונכם ולטעמים האהובים עליכם, כל הפירות שלנו טריים ונבחרים בקפידה בדגש על איכות הפרי, הטעם, וכמובן הנראות, כי "קודם העין אוכלת" והיופי לא פחות חשוב מהטעם. אחרי מבט חטוף על מגשי הפירות שלנו לא תוכלו להישאר אדישים, ולעמוד מהצד מבלי לקחת איזה פרי במהירות.

    איך להזמין משלוח בחוכמה?

    כשאתם רוצים להזמין משלוח פירות או כל משלוח אחר, חשוב לבדוק היטב מי העסק שאתם עומדים להזמין ממנו, ומי עומד מאחורי העסק. 

    יחד עם זאת חשוב מאוד לבדוק המלצות על העסק, גוגל מאפשרת תגובות ביקורות גם חיוביות וגם שליליות, כך שמבט קטן על התגובות יספק לכם מספיק מידע, אם מדובר בעסק חדש, או ישן ואם העסק מומלץ, או שאולי עדיף להיזהר ממנו. אנו באלי פרי משלוחי פירות טריים מזמינים אותכם לקרוא את ההמלצות הרבות שלנו מלקוחות מרוצים.

    איך עדיף להרכיב את המגש פירות שלכם?

    בגלל כמות הפירות והמגוון הרחב, קשה לבחור איזה פירות אתם רוצים שיהיו במגש, ההמלצה שלנו היא לקחת כמה שיותר פירות סוטרים בטעמם, כדי שתוכלו להנות מכל סוגי הטעמים ולא רק גוון טעם אחד. 

    הכוונה היא אם בחרתם לקחת מלון, וענבים במגש שלכם, אז מומלץ לקחת גם פירות כמו פסיפלורה, וקיווי כך תוכלו לטעום כמה הפירות המתוקים שלנו מתוקים, ובנוסף תוכלו להנות גם מטעמים חמוצים באיכות מרבית. אז אם אתם מחפשים מגש פירות באשדוד, או אפילו מגש פירות גדרה הגעתם לבאלי פרי המקום הטוב ביותר.