X
מבחר הפירות היומי
מבחר הפירות היומי
אננס, דובדבן, מלון, תמר, גויאבה, בננה, ענבים, מנגו, קיווי, אנונה, ליצ'י, פסיפלורה, פיטאיה, קרמבולה ואסאי.
השאירו פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-9969188

המוצר נוסף לסל הקניות:

המשך גלישה באתר

מגש פירות מעלה אדומים

באלי פרי מגשי פירות למעלה אדומים תוכלו לקבל, מגש של אושר שמשמח את הלב עד כדי כך, שרק מהמראה הראשוני שלו אפשר להזיל ריר, מגש מלא בפירות טריים, עסיסיים גם מתוקים וגם חמוצים.

קרא עוד...

מה מכיל מגש פירות מעלה אדומים?

המגש שאנו מכינים בעצמנו בבאלי פרי מכיל פירות טרופיים שלא נפוצים בארצנו ועד לפירות הדר משובחים, יחד עם זאת אנו מייבאים פירות טרופיים טריים כאשר לא ניתן להשיגם טריים בארץ, דואגים לטוב ביותר עבור לקוחותינו. המגש יכול להכיל – קיווי, ענבים, פסיפלורה, מלון, רימון, תותים, אבטיח, מנגו, תאנים, אננס ועוד. 

קיימים גם מגשי שוקולדים, מגשי סושי פירות, ומגשי קינוחים, ניתן לבצע משלוח מגש פירות מודיעין לכל המגשים האלו גם. אחרי שתראו את המגשי פירות שלנו לא תוכלו להתאפק מלשלוח יד וישר לטעום מכל פרי ופרי, אי אפשר להישאר אדישים למגש פירות הזה.

מגשים מיוחדים בבאלי פרי

אצלנו בבאלי פרי קיימים מגשי פירות בצורות שונות ובגדלים שונים, בנוסף הנראות של כל מגש שונה כמובן ומגוונת כל אחת בפירות שונים וטריים. גולת הכותרת היא שאנו מספקים גם מגשי פירות בצורה קצת שונה ומיוחדת יותר, למשל מיקס סושי פירות, פירות שנבחרו בקפידה בחיתוך מיוחד ומסודרים בצורת סושי, פשוט מעדן, קיימים אצלנו גם מגשי סושי פירות ושוקולד יחד, כי השילוב שלהם יחדיו הוא מיוחד יוצא דופן וממכר.
יש לנו בחברת באלי פרי גם מגשי שוקולד בוטיק מיוחדים לבחירה, מגש פירות שיכול להתאים לאירועי יום הולדת או יום האהבה מגש זכוכית בצורת לב, אפילו ניתן להזמין מארז קינוחים משולב המכיל קינוחים מיוחדים בטעמים מושלמים.